Scroll to top
Scroll to top
Багш:
Мэргэжлийн хөгжлийн хэрэгцээгээ тодорхойлох, өөрийгөө хөгжүүлэх суурь мэдээлэл болгох;
Цэцэрлэгийн эрхлэгч, арга зүйч:
Багшийн хөгжлийн хэрэгцээг тодорхойлох, ажлын байрандаа хөгжих, хэрэгцээт сургалтад хамрагдахад нь дэмжих зэргээр үнэлгээнд суурилсан цэцэрлэгийн менежментийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх;
Боловсролын газар хэлтэс:
Багш нарын мэргэжлийн хөгжлийн хэрэгцээг тодорхойлох, ажлын байранд нь хөгжүүлэх үйл ажиллагааны агуулгыг тодорхойлох, мэргэжлийн тасралтгүй хөгжлийг хангах зэргээр үнэлгээнд суурилсан цэцэрлэгийн менежментийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх хэрэгжүүлэх;
Боловсролын судалгааны үндэсний хүрээлэн: Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилт, хүүхдийн хөгжилд гарч буй ахиц, өөрчлөлтөд дүн шинжилгээ хийх;
Боловсролын үнэлгээний төв: Үр дүнг цахим хэлбэрээр бүх түвшинд шалгуурын дагуу тайлагнах;
Боловсролын ерөнхий газар:
•Үр дүнд тулгуурлан санхүүжилтийг хуваарилах, улирлын урамшууллыг олгох;
•Багш нарын хөгжлийн арга хэмжээний төлөвлөгөөг хичээлийн жил эхлэхээс өмнө боловсруулж, цэцэрлэгүүдэд хэрэгжүүлэх;
•Багш нарын сургалтыг ерөнхий зохион байгуулалтаар хангах, санхүүжилтийг шийдвэрлэх, оролцоог хангах, шаардлагатай үед зохион байгуулалтын дэмжлэг үзүүлэх;
•Багшийн сургалтын явц, үр дүнд хяналт шинжилгээ хийж, хариу арга хэмжээ авах;
•Багш бэлтгэх боловсролын байгууллагуудтай хамтран багшийн хөгжлийг дэмжих, цэцэрлэгийн менежментийг сайжруулах зөвлөмж боловсруулан цэцэрлэгүүдэд хүргэх.